Timmar kvar till Berlin

Publicerat: 2012-09-28 Kl: 11:22:31 | I kategori: Min dag

Undrar ni vem som har lite semester? JAG!
Vem som som åker till Berlin ikväll? JAAAAAAAAAG!
 
Helt sjukt vad tiden har gått snabbt på slutet! Men ikväll är det alltså jag som beger mig. Känns underbart!
Har haft fullt upp här imorse med diverse, har precis kommit hem och ska snart träffa min bästa Emelie för lunch. Hon flyttar ju på söndag. Fruktansvärt overkligt. Tur att jag själv ska iväg så att jag inte hinner dras ner allt för mycket av det :)
 
Vet ni? Min Petra är den ni läser om i Marathonbloggen idag som "Veckans löpare"! Gå in och läs vettja! Hade ingen aning om detta, utan till min förtjusning såg jag det imorse!
Hon har varit duktig och börjat löpträna för ca 1,5 år sedan och nu har hon bestämt sig för att springa Stockholm Maraton till våren och satsa för att nå sin toppform. 
Kanske blir vår nya stjärna..haha! Sen blir det jag som hela tiden är besvärlig och nämner "henne känner jag.." så fort hon synd... osv. :)
 
Kanske börjar att bli vettigt att packa lite.
Nu lunch, handla lite fix inför resan, tvätta...
Är såå sugen på att springa lite med...men tror att jag ska hålla. 
 
Hörs sen!
Glad Fredag!!
Kram
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Lycka Till .Var rädd om dig så ses vi snart .Kram

Svar: Vi ses kanske på tisdag...? :)
SysterMalin

2012-09-28 @ 14:05:39
Postat av: Camilla - Millasträning

Lycka till i Berlin!

Svar: Tack :) (och förlåt för sent svar!)
SysterMalin

2012-09-28 @ 20:07:16
URL: http://millastraning.blogg.se
Postat av: Din Petra

Söta, fina! Du är min bästa. Puss :)

Svar: :) <3
SysterMalin

2012-09-29 @ 00:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback