Dags för 3 timmars- spinning!

Publicerat: 2012-11-24 Kl: 07:59:22 | I kategori: Min dag

Halloj! 
 
Frukosten är uppäten, sörplar det sista på kaffet. Snart är det dags: 3 timmars spinning på mitt gym. Varje år arrangerar Xercise det. Jag har gått nästan varje år de senaste 6 åren. Fick precis en plats igår, på det annars så populära passet. Eftersom vi instruktörer inte får boka i förväg. 
Har därmed inte förberett mig så mycket mentalt. Men jag taggar nog till. Har ju Petra vid min sida :)
 
Håll utkik vänner, under dagen börjar jag blogga på min nya sida!
Ha en härlig lördag!!
 
Kram
Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken prestation!
Du har en väldigt fin blogg!

Svar: Men tack! Va snällt!Typiskt att jag precis har startat en ny blogg, men följ mig gärna där!

www.fullfartfram.webblogg.se

Trevlig lördag!
SysterMalin

2012-11-24 @ 16:35:00
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback