Ändå nöjd

Publicerat: 2012-11-21 Kl: 20:08:34 | I kategori: Träning & Motivation

Ikväll var en sån där träning som jag fick tvinga mig iväg på. Var inte taggad alls, trött och omotiverad. Men vet hur veckan ser ut, vilade i måndags, på fredag ska jag iväg och  jobbar natt hela helgen, och då räknar jag inte med någon träning alls, utan bara slapp, mys och uppladdning :)
För att få ihop veckan så fick jag ta tag i det helt enkelt. 
 
Trist väder ute, så jag tog med mig löpningen in på gymmet. Blev ändå ett rätt bra pass, fartlek, och slutade på 9 km. Sen var jag färdig! Känslan efter var....okej. Ibland har man inte dom där fantastiskaheltunderbarajätteösiga- känslan under- och efter ett pass. Så är det bara, för alla tror jag. 
 
Men jag kan däremot känna mig nöjd att jag tog röven ur soffan och stack iväg. Nu är det chaite och bonde söker fru som gäller (typ andra avsnittet jag ser... tycker ändå att det är värt att se på mot slutet ändå..när alla knäppisar är borta, haha!).
Hoppas ni haft det bra idag vänner!!
Kram
 
 
Så.jäkla.sant. 
Ibland ska man inte tänka utan- just do iiiiiit :) 
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Nä inte Bonde söker.Här är det SOS Sommar mycke bättre.

Svar: Jasså du, jag tittar sällan på TV, så jag har inte så stor koll om vad som går nu för tiden. eller jo, så mycket bättre försöker jag följa och ... VINTERSTUDIOOOOOOON som börjar nu på söndag! yey!!
SysterMalin

2012-11-21 @ 20:29:40
Postat av: Sofia

Det är dom där passen som gör så mycket. Man blir mentalt stark på nåt sätt och det är minst lika viktigt. Och 9km på löpbandet. Good job! :)

Svar: Helt rätt! Du är för klok :) Och tack för det! Trevlig helg!
SysterMalin

2012-11-22 @ 22:25:39
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Karin FoH

Härligt det är när man tar sig iväg till träningen trots att man inte är så sugen innan. Alltid värt det!

Svar: Ja det är det verkligen! Trevlig helg på dig!!
SysterMalin

2012-11-23 @ 06:11:11
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback