Bara jag, tack.

Publicerat: 2012-11-19 Kl: 20:04:00 | I kategori: Min dag

Tackar mig själv för att jag tog en heldag med mig själv helt enkelt. Avbokade både träning och Twilight-dejt med bästa vännen. Kände att jag måste ladda batterierna lite.
 
Em. och kvällen bestod istället av en lång promenad i friska luften, telefonsamtal med två andra bästa vänner (som ALLTID får mig att landa och bli på strålande humör igen, tack tjejer!), tillagade en god omelette (tomat, rödlök, brie, bladspenat och lite gosiga kryddor...mmm!) och har nu landat framför en film (något som jag sällan gör, men så mysigt det är!!) och chaite.
Har redan tvättat av mig, så det blir till att sedan krypa ner i bingen sen. 
 
Är glad att jag lyssnade på kroppen ikväll. Hoppas ni också gör det emellanåt. Nya tag och krafter imorgon! 
Kram från trötter :)
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Skönt att höra.Och att du tog rätt beslut.Kram

Svar: Tack Agnetha! Hoppas att du också mår bra?! kram
SysterMalin

2012-11-19 @ 20:41:51
Postat av: Emelie

BRA DÄR Fina! puss&kärlek till Dig <3

Svar: Jag vet!!! Visst var jag duktig?! Och kom på det alldeles själv :) kärlek tillbaka till dig min skatt!
SysterMalin

2012-11-19 @ 21:18:22
Postat av: Sofia

Så härligt! Det gjorde du rätt i. :)

Svar: Tack kära rara!
SysterMalin

2012-11-19 @ 21:34:57
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Tess

Tusen tack sötnos! :) Kram

Svar: :)
SysterMalin

2012-11-20 @ 08:10:32
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
Postat av: Sanna

Vad himla bra av dig! Speciellt efter det att man läst det där inlägget om din jobbnatt innan. Låter toppen!

Svar: Tack snälla du! Börjar att bli bättre på att lyssna på mig själv. Hoppas att du mår bra!! kram
SysterMalin

2012-11-20 @ 09:21:25
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback