Sovmorgon & marathonanmälan

Publicerat: 2012-11-20 Kl: 11:09:12 | I kategori: Min dag

En god nattsömn på 12 timmar inatt...bara så där! Det var längesen, men välbehövlig.

Nu är gröten och kaffet i magen, lite fix väntar, en fika på stan och sen..... Mitt pass!!! :)
Alltså, det var sån jäkla feeling på förra veckans spinningklass! Fullt hus (okej, 1 cykel ledig..), så taggade deltagare och bra stämning. Jag var tvungen att lätta på motståndet mot slutet, för att överhuvudtaget kunna prata :) Älskar det!!

Tog tag i anmälan av maran med, hepp hepp! Mot mitt fjärde marathon!

Ha en fin dag vänner!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Hepp hepp, du mot ditt fjärde och jag mot mitt första. Tar du hand om mig då mannen? :)
Puss

Svar: Du mannen, jag finns här! Det vet du :) Wiii ska bli så kul! Har "bara" ett vasalopp att avverka först, haha! Puss
SysterMalin

2012-11-20 @ 11:32:16
Postat av: Malin

Kul!! Hoppas vi ses då. Du får gärna höra av dig om du vill ha några Sthlms-tips :) Vad gäller maldiverna så kan jag säga att det finns ingen plats jag rekommenderar mer som resmål. Paradis är bästa beskrivningen och helt fantastisk snorkling! Nu ska jag ta paus i pluggandet (som går bra) och hå och köra shape på sats. Lycka till med din klass och kör hårt!
Kram!

Svar: Vi måste ses då Malin! Absolut, det tar jag gärna :) Åh, har bara hört så gott om det! Måste pallra mig iväg dit en dag. Skönt att åka på semester!! Är du utvilad då? annars kastas man ju in i vardagen snabbt igen...
Kul att det går bra med utbildningen, hoppas även passet gick bra !
Kram
SysterMalin

2012-11-20 @ 14:30:49
Postat av: Johan

Lycka till i maran. Hoppas själv på min andra i Stockholm. Härligt, behöver litevrevansch från fjolårets väderfiasko. Sänra väder kan det i alla fall inte bli!

Svar: Tackar! Haha, ja, vilket väder det var i fjol! Kan knappast bli sämre! Men jag tror vi ska vara glada att vi varit med om det, bra för psyket! Trevlig helg!
SysterMalin

2012-11-22 @ 22:22:27
URL: http://loparjohan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback