Snabbt, fartfyllt, svettigt

Publicerat: 2012-11-20 Kl: 22:25:25 | I kategori: Träning & Motivation

Aaaahhhhh, vilket ÖS det är på mina deltagare på mitt pass. Dom har naturligtvis alltid varit det, fast nu ännu grymmare. Eller så har jag blivit sämre..haha!
(jag smög in en Darin låt, hihi. Från så mycket bättre :) får se om dom kommer tillbaka på tisdag..).

Fördelen med nattpass är att man är "ledig" lite mer. Jobbar bara imorgon, sen ledig till lördag 21.30 - grejt!

Bjuder samtliga på en före och efter bild. Den gör sig inte rättvis, men däremot till min fördel. Har noll mascara kvar, är rödast och det finns icke någon torr fläck på linnet. GÖTT JOBB!

sov gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla - Millasträning

Härligt när man får sånt ös i salen:) Hoppas du får bra lediga dagar!

Svar: En helt underbar känsla! Det är säkert på dina pass med, eller det har jag ju läst så :) Tack, det ska jag ha! Ha det fint du med!
SysterMalin

2012-11-20 @ 23:48:10
URL: http://millastraning.blogg.se
Postat av: Agnetha

Precis som det ska va -:)) Ha en skön ledighet.Kram

Svar: Exakt :) Detsamma till dig!!! kram
SysterMalin

2012-11-21 @ 07:55:39
Postat av: Joline

Haha, vilka härliga bilder!!!

Svar: Haha, tack...eller hur jag nu ska ta det :) Ha en härlig dag!!
SysterMalin

2012-11-21 @ 10:48:33
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se
Postat av: Rund är också en form!

Haha! Det bästa av allt att det finns inte någon som ser sminkad och nyfräsch ut efter ett svettigt pass! Det får man bjuda på!

/Hälsar röd dam nr 2..! ;-)

Svar: Nej inte om man tagit i, haha! Absolut, det gör jag gärna :) Härligt att du också gör det :)
SysterMalin

2012-11-21 @ 16:08:35
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback