Lovar gott!

Publicerat: 2012-09-18 Kl: 20:18:40 | I kategori: Min dag

Hej alla fina!
 
Måste börja med att säga: Känns så roligt med nya jobbet! Vilket välkomnande jag fått. Blir alldeles rörd över att de är så glada att jag är tillbaka. 
Har gått över förväntan att komma in i jobbet också (Säger jag, min kollegor kanske tycker motsatsen...kanske har glömt hälften..haha!).
Började direkt och så även idag med att vara "sjuksköterska" med eget ansvar och egna patienter.  
Magkänslan är god. Mycket god. TACK FÖR DET!
Alla som känner mig, vet att jag är slav under magkänslan. För det mesta i alla fall. Det är en vägvisare som man ska ha respekt för. För min del stämmer den ofta.
 
Har haft mina pass ikväll. Älskar det!! Bra ös och duktiga kunder! Jag tar i minst lika hårt som dom, blir så peppade när dom sliter och tar i :) Tävlings-Malin :)
 
Kvällsjobb imorgon = Soooooovmorgooooon. Fiiiint!
 
kram!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback