Hejdå eländet!

Publicerat: 2012-09-04 Kl: 01:03:09 | I kategori: Min dag

Hej magsjukan. Eller HEJDÅ numera. Usch, fick nått eländigt i mig igår kväll. Kände sista timmen på mitt arbetspass riktigt illamående och ont i magen. Trodde först att det skulle över. Men icke, blev bara värre. Hann precis hem om jag säger så. Sen behöver vi inte tala mer om det tycker jag.
En lugn och stilla dag idag alltså. Men har varit "symtomfri" sen tidig morgon. Och nu känner jag mig rätt så "pigg".
 
Behövde sticka ner och handla lite nu ikväll. Skapade en kraftansträngning och gjorde slag i saken och gick till Maxi.
När jag ansåg mig va färdig med alla varor, kom jag på att jag skulle ha en sak till. Väl tillbaka är min varukorg BORTA. Men kul. Snurrar runt och överväger om en eventuell demensdiagnos kommit över mig.
Vart är korgen? Hade jag ingen med mig? Vad är det för dag..? Vem är jag? haha! osv. Letar verkligen överallt. När jag virrat runt, börjat skratta, blivit rädd över mig själv och så.. inser jag att jag helt enkelt får börja om. Orka. Nej helst inte. Men bara att göra det. Det värsta var jag att jag hade köpt lösgodis..haha! Min syster och jag väljer ofta godis med omsorg. Det är liksom inte bara att slänga ihop nått. Kan ju inte komma hem med en trist påse. Vi funderar verkligen på vad vi är sugen innan vi väljer... :)
 Fick ju såklart plocka ihop en ny :) "Jag har ju faktiskt varit sjuk". Ni vet alla dom där ursäkterna. 
 
Har skiftat lite på dygnet.. är jättepigg här! Ändrat om och fixat med mitt spinningpass som jag ska ha imorgon.
Är skitnöjd med musiken nu :) Är peppad för att köra som bara den!! Skulle kunna cykla ut till gymmet nu fötr att köra. Nästan...
Core-passet tror jag också blir bra. Kanske ändrar lite där med..perfektionist som man är!
Behöver sova nu. Gå och lägg dig Malin. Bums!
 
Sov gott därute alla fina!!
Kram
 
 
Kommentarer
Postat av: Malin

Stackare! Magsjuka är pest :( Men vad skönt att det gick över så fort. Lycka till med dina klasser och ha en bra dag :)
Kram!

Svar: Visst är det. Blä och fy. Var nog matförgiftning som "tur" var, för jag känner mig bra nu :)Hoppas du också mår bra!! kram till skolflickan :)
SysterMalin

2012-09-04 @ 07:13:01
Postat av: Agnetha

Skönt att höra.Pigg igen,så ses vi på Passet.

Svar: Kul att du kom idag! kram
SysterMalin

2012-09-04 @ 09:46:22
Postat av: Hemlig ;)

Heja heja! Jag vill ju vara med premiären men NEJDÅ det går ju inte såklart. Lycka till min stjärna! Du kommer göra succé.
:)

Svar: Hej hemlig :) Tror nog jag vet vem du är din luring..Det gick bra :) Fin du är!! Kram :)
SysterMalin

2012-09-04 @ 11:40:33
Postat av: Rund är också en form!

Hade magsjuka förra veckan. Ett helvete är det..! :-(
Krya på dig!

Svar: Usch och fy! Vill inte. Hoppas du är piggelin nu? Jag känner mig bra nu faktiskt. Måste vara nått jag ätit. Jag har väldigt känslig mage och reagerar ofta om det är något konstigt...!
SysterMalin

2012-09-04 @ 18:23:45
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback