Framme!

Publicerat: 2012-09-29 Kl: 09:14:41 | I kategori: Min dag

God morgon ni fina! Och god morgon Berlin!
Har nu kommit fram välbehållen och allt. Tågresan gick bra, även fast jag inte sov så värst bra.
Bloggar från mobilen, i fall det ser lite knasigt ut. Men har lovat många av er att jag ska vara flitig och blogga så ni kan följa mig här borta :)

Har placerat mig på ett fik för frukost, dom äter ju mest bröd här. Passar ju perfekt nu när man ska ladda lite extra med kolhydrater!
Myser ordentligt med kaffe och broschyrer för loppet :)
Ska snart gå in på mässan för att hämta nummerlapp och spana lite. Blir nog lite shopping med!
I em kommer pappa och Daniel hit, längtar såååå mycket efter dom. Har lovar att reka området tills dess, hittills har det funkat riktigt bra..!

Hoppas att ni har en skön lördag där ute! Önskar alla varmt lycka till som springer Lidingö idag!!!!! Samt till er (typ Petra :) ) som springer imorgon!

Dags för lite påtår, jag ju all tid i världen. Semester. Berlin. Underbart!!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Kram Kram här blir det 'Cats '.

Svar: Vad tyckte du?!! Jag tackade ju tyvärr nej denna gång... ångrar mig säkert när jag ser den :)
SysterMalin

2012-09-29 @ 09:33:44
Postat av: EMELIE

LYCKA TILL!!!! WAHOOOOO!!! =)))))
puss&kärlek!!

Svar: PUSS, saknar dig <3
SysterMalin

2012-09-29 @ 12:54:48
Postat av: Camilla - Millasträning

Du beskriver känslan så levande att ja blir sugen på att springa nästa år!

Svar: Åh gör jag? Roligt i så fall! Klart du ska springa nästa år :) Hoppas träningen flyter för dig!
SysterMalin

2012-09-29 @ 13:00:42
URL: http://millastraning.blogg.se
Postat av: Västgötskan

Wow, vad häftigt! Stooooort lycka till!! :-D
Hoppas det gick bra.

Svar: Man tackar! Ja det gick braaa :)
SysterMalin

2012-09-30 @ 18:49:58
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback