Dagen före dagen

Publicerat: 2012-09-30 Kl: 00:28:54 | I kategori: Min dag

Vilken dag. "Man ska spara på benen, dagen innan ett marathon". JUST JA. vilket jag gjort raka motsatsen. Har fått från kl 06.08 vid ankomst till Berlin tills att vi nu efter middagen var på hotellrummet ca 21.30.. Bra där! Synd att spara på energin liksom :)
Men det har varit en bra dag helt klart!!

Mässan var något av det största jag sett. 5 hallar med ALLT. Blev bland annat en fin jacka till mig!

Sedan har det som vanligt fyllts på med goda ting.
Ikväll hamnade vi på en härlig italiensk restaurang där det fanns sagolika pizzor. Efter den, fika och annat mys idag så har jag nog energin tills imorgon.

Nu börjar det klarna lite mer. Nerver börjar att komma och lika så glädjen.
Imorgon kl 09.00 - då jäklar är det dags!
Berlin Marathon- nu kommer jag!!

Lovar att höra av mig sen!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Du är full av energi .Kram Kram

Svar: Och du är alltid så snäll :) kram
SysterMalin

2012-09-30 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback