Vad är det för fel på folk?!

Publicerat: 2012-10-23 Kl: 22:47:16 | I kategori: Min dag

Kommentarer
Postat av: EmelieE

Usch!!! ja tyvärr är inte den siste idioten född som sitter bakom en ratt =(( vilken tur att du "bara" gjorde illa foten... & va skönt att den "bara" var stukad även om det kan vara illa nog ändå! skulle hoppats du hade hunnit ta reg nr på bilen i allt ståhej. Jaja.. stora kramar fin fina malin

Svar: Åh gumman! Saknar dig och er så mycket. Nu måste vi ses!!! Såg att du var sjuk nu! Din stackare!!!! Hoppas du repar dig gumman. Kram tillbaka till min fina Emelie!!
SysterMalin

2012-10-27 @ 21:12:33
Postat av: Ida

I know the feeling! Har gått med en stressfraktur i foten o i förrgår började jag ääääntligen springa igen! Bara lite, lite men ack så kul det var! :) har ju läst senare i dina inlägg att det gick bra :) /Ida (Gisslaboda på instagram)

Svar: Hej Ida! Välkommen hit :)Ja fy så tråkigt det är!! Trist att dras med en stressfraktur... va nu rädd om dig och skynda långsamt! (vilket är sjukt svårt när man bara vill träna utav bara den när man blivit frisk.haha!)
Min fot känns bra nu som sagt, yey!
Ha en finfin dag!!
SysterMalin

2012-11-06 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback