Röntgen svaret visade....

Publicerat: 2012-10-25 Kl: 15:38:40 | I kategori: Min dag

.....INGEN SPRICKA OCH INGEN SKADA PÅ FOTEN!! YEYYYY!!!!!
Så skönt! En rejäl stukning var det hela. Har fortfarande ont i den naturligtvis, men är så glad över att det inte var något fel på den. Hålla den lindad och äta antiinflammatoriskt. Absolut! 
Man blir så glad när man får klara besked över läget :) 
 
Är såååå tråkigt att bara vara hemma!! Kan ju inte göra så mycket åt det, men det känns bättre när jag går nu i alla fall. Ska försöka mig på en kortare promenad så att jag kommer ut i FRISKA LUFTEN lite senare idag. Älskar ju höstvädret. 
 
Ha en fin eftermiddag, imorgon är det fredag!
Tack för all omtanke via telefon, sms och här på bloggen. Fina ni! 
Kram
 
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Kram Kram.

Svar: Kram!
SysterMalin

2012-10-25 @ 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback