Filt, soffa och kaffe

Publicerat: 2012-10-20 Kl: 12:28:26 | I kategori: Min dag

Vaknar till långsamt till här...
Kirurgfest igår, med mina "gamla kollegor" från kirurgkliniken igår. Kärt återseende!
Temat var Oktoberfest..passande va?! Hade jag haft mer tid hade jag gärna klätt ut mig, som en del hade gjort! Mer och mindre seriöst :)
Men det var en härlig kväll! Var ändå trött med tanke på att jag hade jobbat på dagen. Kaffe räddar ju dom flesta situationer, du jag piggnade till!

Min Emelie, är här nere nu för att tömma det sista i hennes lägenhet. Hon bor ju i Stockholm sen ett par veckor tillbaka.. Underbart och träffa henne och Oskar lite senare. Har saknat henne så fruktansvärt mycket.

Ligger i skrivande stund under filten i soffan och myser med mitt kaffe, det gör jag ett tag till... Tillhör inte min vardag precis, inte alls. Så idag unnar jag gärna mig det :)

Trevlig lördag på er vänner!!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Minns ju när man var på oktoberfest med dig för 10 år sedan, det var ett himla röj! Puss kram!

Svar: HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Du menar den gången vi "glömde" någon ? :) Det var minnen det. Älskade fina minnen som du och jag har genom alla år. Underbara vän. Som jag SAKNAR så mycket. Puss!
SysterMalin

2012-10-21 @ 01:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback