Effektiv ledighet

Publicerat: 2012-10-05 Kl: 15:57:22 | I kategori: Min dag

Ledig dag, blev effektiv dag. Gillar´t! 
Naturligtvis: Sovmorgon och gofrukost.
Sedan har det bara öst på här hemma. Har städat, tvättat, lagat mat (stort sopp-kok, skinka- och ädelostpaj och lasagne. JAJEMEN!) och har nu bröd som snart är klart i ugnen. Älskar när man får undan :)
Det var fint väder här imorse, men nu har regnet kommit tyvärr. Ska snart iväg och träffa en vän på fika. Blir paraplyet (stavas det så verkligen?) med. 
Sen är det fredagsmyyyys! 
Jag jobbar sedan hela helgen, men inte förrän kvällen imorgon, så jag behöver inte lägga mig så värst tidigt. 
 
Många har frågat hur mina ben mår. Dom mår bra! Dagen efter loppet, mådde de väl som de förtjänade :)
Men har faktiskt varit fräsch sedan dess. Naturligtvis känner jag av att de är trötta, men jag har inte ont någonstanns. Träningen väntar jag med lite till. Skulle ju säkert få mjölksyra efter en minut ungefär. 
Har tänkt på en grej- så mycket man får gjort när man inte tränar! Herrejösses. Är ju superfint här hemma, allt i ordning, kylen och frysen fyllda... haha! 
 
Njut av Fredagen!
Kram
 
 
Trevlig helg kära ni! 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback