Trött i mössan

Publicerat: 2012-11-06 Kl: 20:24:53 | I kategori: Min dag

Hallåja!
Tröttmössan här :)
Hållt igång HELA dagen..! Först jobbat A tur (06.45-15.30), cyklade direkt ut till gymmet för att hålla min spinning och core klass, som deltagarna såg till att det blev riktigt hög nivå på! Jäklar vad dom slet. Jag älskar det!! Har ju svårt att hålla själv :)
Var lite hög av endorfiner efteråt.. Niiiice!
Cyklade in till stan för att handla och hämta paket - mina nya kängor från "Clarks" hade kommit- bästa skorna för kommande årstid, "man håller sig varm hela vintern..." (vuxenpoäng, i know).

Hemma var jag utsvulten, stillade det med linssoppa och (faktiskt) nybakta proteinscones (hejja bake pro!) med fullkorn och russin... går ju så fort att slänga ihop :)
Nu är jag så trött och nöjd här i soffan... Med en stor kopp te i knät.

Hoppas ni haft det gött idag ni med!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback