Löpning & Sushi

Publicerat: 2012-11-05 Kl: 23:39:15 | I kategori: Min dag

Bra ledig dag idag. Startade fint med föregående inlägg, med smarrig frulle. Eftersom jag tog en välförtjänt vila från träning igår med tanke på helgens nattjobb, tog jag gårdagens pass idag istället.

Trots regn, var det bara att dra på sig kläderna och masa sig ut. Det blev ett bra pass ändå. Trots att jag inte legat på dom distanserna sen innan maran i Berlin. 17 km och snittade 5,33 min/km fart.
Blöt med nöjd avnjöt jag favoritmellanmålet: yoghurt, kesella, linfrö, solrosfrö och massssssa bär :)

Mötte upp frugan, Petra för köpa hem stans bästa sushi ("Sumo Sushi" för alla Kristianstadsbor- to die for!). Vi har ätit och fikat....hängt framför tvn och bara myst.

Upp och hoppa imorgon 05.15 igen.
Kram och god natt!!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Tack för en mysig måndagskväll som vanligt. Du & jag skulle snart kunna ge ut en bok om folk behöver lära sig hur de ska mysa lite mer i vardagen :)

Svar: Men tack själv hjärtat! JAAA! - ser själv det storsäljande exemplaret. Helkväll med dig är det bästa! Ha det skönt på din lediga dag :) Härligt att proteinpannkakan smakade :) PUSS&KRAM
SysterMalin

2012-11-06 @ 09:06:13
Postat av: Rund är också en form!

Bra pass!!
Och Sushi som är såå gott! :-)

Svar: Det är så gott, så gott!! Tack, ja det blev ett fint pass :)
SysterMalin

2012-11-06 @ 16:41:55
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback