Hej gymtjej?

Publicerat: 2012-11-15 Kl: 23:23:22 | I kategori: Min dag

Nu börjar det. Dag 1 av min vasaloppsform :) säger sådär för att jag ska peppa mig själv lite..haha! 
Var på gymmet med Said imorgse som sagt. Och har nu fått schema med övningar som jag (stenhårt, tydligen) ska köra 3 dagar i 2 veckor. Sen ändras programmet och nya ("mer avancerade" övningar TYDLIGEN) ska infinna sig. Han har både koll och ska hjälpa mig fram till detta. Det blir övningar för att stärka upp axlar, rygg och bål. Ska flyga upp för backarna...
Kul att jag är sämst på att komma iväg och styrketräna..tycker inte ens att det är roligt.. och nu ska jag hänga i gymmet tre gånger i veckan...jaha.
Men nu har jag ju ett mål, så då är det bara att bita ihop.
Jaaaaa, jag vet, jag och mina mål :)
 
Känner nog att löpningen får jag fokusera på efter vasaloppet. Kan nog inte satsa på båda samtidigt. Får blir lite sköna (?) löppass här och där istället. Tror det nog blir svårt att fokusera och utvecklas riktigt på "båda". Har även mitt spinningpass samt core också. 
Undra om jag kommer bli gymtjej istället för löpartjej framöver? Inte en chans tror jag. Fast man ska väl aldrig säga aldrig... :)
 
Kram
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du ska kalla det för vasaloppsform :) Jag ska också börja med mer styrketräning nu, samt även simma (crawla) 1-2 ggr/vecka. Hatar egentligen att simma, är så grymt tråkigt! Men det är ju skönt efteråt. Japp, har varit på Maldiverna vilket var underbart. Men solbrännan börjar redan försvinna. Och ja, 2013 är det dags för mitt första marathon. Är anmäld nu och undrar vad jag gett mig in på ;) Trevlig helg!
Kram

Svar: Det får bli mitt (och ditt!!) mantra..haha! Åh kan du crawla? Inte jag, eller jo några tag sen är jag helt färdig. Haha! Tekniken sitter väl inte där, ALLS. Men skulle gärna vilja kunna, då det är så skonsam och bra träning! Så det var nu ni var iväg!! Berätta, måste ju varit HEEEEELT fantstiskt! Så är det ju, det försvinner fort. Men ibland, tror jag att det känns mer för en själv. Alla andra tycker säkert att du är brun fortfarande :)

JAAA, HURRAAAA ! Bra Malin, gjorde du alldeles rätt i!! Det kommer du fixa så bra. Du är mer förberedd än du tror. Jag ska peppa dig :) Grymt!
Trevlig helg för dig med!
kram
SysterMalin

2012-11-16 @ 09:52:00
Postat av: Mannen

It´s a dirty job but someone´s got to do it!
Tror inte det blir en gymtjej av dig men nu har du ju ett mål och du om någon vet ju hur VIKTIGT det är haha :)

All in mannen! Du kommer rocka på vasaloppet.

Svar: Hahahahaha, du är bäst! <3
Nej, med all sannolikhet inte, men just nu får det bli det... :)
Du kan rocka, alltid! Tur att jag har dig, evigt peppande och coachande!
<3
SysterMalin

2012-11-16 @ 18:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback