Bra början

Publicerat: 2012-11-17 Kl: 23:14:55 | I kategori: Min dag

Startade dagen med frukost tillsammans med finfolket från Stockholm (haha!) min bästa Emelie och hennes Oskar som är nere över helgen, Jessica och Matilda som stod för kalaset. Vi blev sittandes där en stund kan man säga, mer åt brunch hållet nästan :)
Optimal lördagsmorgon!
Sen har jag gjort en massa annat emellan det.

Avslutade fint med fika tillsammans med Lena, alltid mysigt!!
Körde styrka idag...fortfarande t.r.å.k.i.g.t, det går väl över kanske, när jag blir stark nån gång :)

Trevlig lördag!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Rund är också en form!

Nja... Jag håller med dig. Styrketräning är tråkigt, men oftast går det ganska bra när man väl kommit igång. :-)

Svar: Precis, jag tror det kommer ändras. Ska ge mig tusan på att jag ska gilla det tillslut. Tror nog som du säger att det ändras, och speciellt när man börjar känna resultat!
SysterMalin

2012-11-18 @ 17:16:43
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com
Postat av: Emelie

Såååå Mysigt att ses!! Puss fina du <3

Svar: Detsamma hjärtat! Hoppas ni hade kul på lördagskvällen sen, gick livat till såg jag :) han är ju galen din man! haha! puss <3
SysterMalin

2012-11-19 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback