Alltid känna efter?

Publicerat: 2012-11-15 Kl: 00:59:08 | I kategori: Träning & Motivation

Vad jag gör uppe så här dags? Ingen aning. Nattjobbet som ställer till det...
Har varit seg hela dagen. MEN för att få ihop träningen ibland, så måste man pyssla lite för att få ihop det.
Kan inte påstå att jag kände mig sugen över huvudtaget ikväll... Bara att bita ihop och GÖRA DET.

Många gånger tror jag att vi känner efter lite väl noga..om vi bara är "trötta" eller omotiverade. Många av gångerna kanske vi skulle behövt träningen mer än vilan. En lågintensiv träning, som ex promenad, för en "aktiv vila". Det kan vara lika mycket stimulerande för kroppen som en vila i soffan.
Känner man sig däremot sliten eller slutkörd, kan säkert avkoppling och sömn vara att föredra.

Blev ett indoor walkingpass med en glad Bella som instruktör :)

Vissa veckor är det enklare för träningen att flyta på, och vissa veckor krävs det mer planering. Ni känner säkert igen er. Jag har lite skoj planerat till helgen..!
Nu är träningen gjord och jag känner mig nöjd.
Kvällen kunde ju inte sluta sämre heller, när Zlatan än en gång levererar! Han är helt fantastisk.

Hoppas ni sover gott därute!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Katarina Ratcliffe

Jag somnade efter andra målet. Blev tvungen att ta en powernap, men då min engelsman skrek av glädje och beundran efter fjärde målet vaknade jag till ordentligt. Ska mycket till (nästan overkligt) för att han ska bli glad över att Sverige vinner... Zlatan är grym!

Svar: Haha! Va roligt!!! Ingen vila här inte. Dom tar ju i så mycket karlarna med när dom skriker eller blir glad för något... :)Det kan jag tänka mig :) Han är så himla grym!
SysterMalin

2012-11-15 @ 13:57:02
URL: http://brakat.blogg.se/
Postat av: Agnetha

Gillar inte fotboll,men jag var ju bara tvungen att se.Väl värd sin Guldboll.

Svar: Det är han verkligen. Bäst så att säga :)
SysterMalin

2012-11-15 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback