Skit samma!

Publicerat: 2012-05-07 Kl: 13:02:44 | I kategori: Min dag

"godmorgon, godmorgooooon, hör fåglar sjunga glatt...". NEJ så värst trevlig var inte min morgon. Föreställ er detta: Det är tidig morgon ute, möter inte någon, solen skiner, lyssnar på bra musik, känner mig rätt så pigg. Jag är på väg till praktiken då en tillsynes söt liten fågel (mås...) flyger omkring vid mig. Trevligt tänkte jag. Nu jäklar tänkte den. Så vad händer? Jo, den skiter på mig!! PÅ MIG OCH PÅ MIN JACKA. Av alla ställen i hela världen... Tackar! TACKAR! Haha!

Bra start, nej. Men annars går det bra idag. Är fortsatt väldigt trött, så det blir lugnt idag utan träning. Behöver vila känner jag, samt förbereda mig inför mitt seminarium på skolan imorgon.

Ha en härlig dag!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tråkigt.. men jag kan ändå inte låta bli att skratta!

Länkade till din blogg idag från min sida. Hoppas det går bra...



Ha en bra kväll!

//Daniel

2012-05-07 @ 20:57:12
URL: http://physis.se
Postat av: SysterMalin

Du, jag skrattade själv åt det. Efter ett tag... vad är oddsen liksom :) Det värsta var att jag hade glömt min äckliga fläck när jag väl kom fram till praktiken... hade pratat med några kollegor ett tag när jag såg det sen :)

Klart det går bra!

Vi tränar nått snart, hoppas allt är väl!

2012-05-08 @ 20:42:30
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback