Glaaaaaaaad!

Publicerat: 2012-05-25 Kl: 06:24:00 | I kategori: Livets fina ögonblick

Den här känslan har jag nu. Så här GLAD är jag!
Varför det? För att jag har fått en ny lägenhet!!!
Ett nytt hem som är rymligare, bättre, mer centralt och alldeles alldeles underbar!!
Och idag är det dessutom Fredag och strålande sol ute. Det förhöjer stämningen en aning.
Nu är det frukost och nyhetsmorgon som gäller, snart iväg på praktik.
Ikväll är det fredagsmys bestående av stor picknick med vänner i Tivoliparken. Ett evigt plock med massor av godsaker.
Det blir en bra dag det här!
Glad fredag på er!!!
Kram
Kommentarer
Postat av: Emelie Ev

Vad roligt!! :)

Trevlig helg!

Kram

2012-05-25 @ 16:34:25
Postat av: SysterMalin

Tack så mycket Emelie!! Jag är sååå glad!

Detsamma önskar jag dig!

Kram

2012-05-26 @ 22:28:31
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback