Denna dag vill jag inte vara här

Publicerat: 2012-05-27 Kl: 12:57:45 | I kategori: Min dag

.....för jag vill vara hemma i Östersund. Hos min älskade mamma. Fika god kaka och kaffe. På morsdag. Har redan ringt henne 3 gånger idag :)
Har haft två sköna dagar med vänner. Fredagskvällen blev jättemysig i tivoliparken under solnedgång och igår med Petra när vi bevittnade SEGER av fantastiska Loreen. Hon är ju grym alltså. Vilken artist och förmåga.
Snart är det dags för mig att bege mig till praktiken för att spendera kvällen där, har jobbat hela helgen. Med trots att man jobbar, får man se till att ha det lite kul på kvällarna ändå. Blir ju så trist annars. Ledig imorgon :)
Ha en fin söndag vänner!!
Kram

GLÖM INTE MAMSEN IDAG!
Grattis alla fantastiska mammor!
Ni som har era nära, njut och kramas med dom hela dagen lång!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback