Fin måndag

Publicerat: 2012-03-05 Kl: 17:17:27 | I kategori: Min dag

Hej fina ni!
Måndag och ny vecka framför som väntar på en. Blir en annorlunda vecka för mig, lite praktik, lite skola och sen....ÖSTERSUND :)
Har lite träningsvärk efter Challes boxpass igår, satan så roligt det var. Borde jag göra mer!
Jag är fullständigt kär i vårvädret just nu, så härligt med ljuset. Karaktären för skolarbetet är inte den bästa, när det är så härligt ute...
Nu ska jag sätta igång med något jag borde gjort för länge sen...städa, vika och RENSA min garderob!
Kram!
Vårpromenad!


Godast just nu...LOVE IT! Går vansinnigt lättare att både plugga & städa när detta finns tillgängligt..!
Kommentarer
Postat av: Systra di <3

Håller med dig att man blir kär i våren och ljuset!! Får så mycket mer energi! Jag har ju också börjat boxas, I love it :) Men dessvärre har båda händerna och handlederna sagt ifrån nu, morr :( Det ska bli så kul att snart få ses systra mi!! Kram så länge <3

2012-03-05 @ 20:11:49
Postat av: Lena

Ha ha ha måste bara säga att precis just det chokladet köpte Fredde också och sa att det var to kill for!!! : ) Good Taste!

Hoppas allt är bra med dig sötis!



KAN DU INTE LÄGGA UT RECEPTET PÅ DINKELBULLARNA??

Tack! Puss

2012-03-05 @ 21:42:54
URL: http://bobos.bloggplatsen.se
Postat av: SysterMalin

Syrran: Neeej är det handlederna nu igen? Vill bara att du ska bli bra i dom!!!!!! Boxning var ju riktigt kul! Om bara några dagar ses vi. Hörde att vi hitta på nått på fredag? Blir ju kanoners! Längtar!! kram!



Lena: Awesome!! Svingod ju! Det är bara fint här, hoppas detsamma. Synd att vi inte hann ses nu innan jag sticker. Planerar in så fort jag är tillbaka!

Hm, har ju inte direkt något recept på dom jag bakade sist. Brukar mest slänga ihop det jag har hemma. Men jag ska försöka komma ihåg vad jag hade i... återkommer :) Puss o kram!

2012-03-05 @ 22:44:20
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback