Sist, men inte minst

Publicerat: 2012-03-11 Kl: 20:28:34 | I kategori: Min dag

Sista dagen hemma för denna gången. Började med en trevlig sovmorgon och utan uppväckning av en glad hund krafsande på dörren.. Men blev mycket väl mottagen när jag kom ner :)
Blev en tur i spåret och 2 härliga mil. Var lite sämre före, men jag klagar inte, är så glad att jag får åka! Trodde inte jag skulle få åka något mer när jag blev dålig, men jag repade mig väldigt fort och konstaterade ganska snabbt efter några minuter av skidåkningen att jag skulle kunna klara av ett pass idag. Blev ett behagligt tempo i alla fall.
Sen skulle jag äntligen få träffa min Liiiiina!! En tjej som jag tycker SÅ mycket om. Vi har känt varandra sen gymnasiet och hållit i varandra sedan dess.
Blev så klart ett kärt återseende bland långfika, styrka, peppande, skratt, framtidsplaner, minnen, drömmar, kärlek.
Lina är inte bara en fantastisk vän hon är superduktig journalist! Och är numera Kultur och nöjesredaktör på ÖP. Är så himla stolt över dig!!!!
Senare på kvällen kom älskade lillebror hem!! Träffade bara honom snabbt i fredags, men nu fick jag kramas och ha lite kvalitetstid oss emellan :) Finns det en bättre kille? Absolut inte.
Har packat och haft avskedssamtal med mor..haha! Hon börjar tidigt imorgon, men jag tänkte ändå kliva upp och dricka lite kaffe med henne 05.30.. Det brukar jag göra. Tycker inte om att säga hejdå kvällen innan.
Mitt tåg går på förmiddagen, så jag hinner umgås lite med pappsen innan.
Och hörrni, RÄTT LÅT VANN IGÅR JU! Äntligen? Hejja oss i den stora finalen!
Hoppas er söndag varit bra!
Kram
Barndomsvänner är guld värda. Som den här tjejen. Fantastisk människa. Underbar på alla sätt.
Så otroligt fin hela hon. Vi har delat mycket ihop och vet att vi kommer att vara lika goda vänner livet ut.
DET är en härlig känsla.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback