Over and out...

Publicerat: 2012-03-22 Kl: 22:33:20 | I kategori: Min dag

Känner mig helt färdig idag efter en fantastisk dag på OP. Dagen fyllde verkligen mina förväntningar- och lite till.
Öppnade ytterligare ett intresse för framtiden.
Det har varit en underbar dag som jag berättar mer om en annan dag, för nu går ögonen i kors. Det bästa är dock att jag får vara med om det IGEN imorgon, men då inom anestesi. Kommer att gå med en Narkossköterska hela dagen. 05.00 ringer klockan, så nu säger en mycket nöjd tjej god natt!!
Kram!
Kanske Syster-Malin blir OPSyster-Malin en dag..? :)
Kommentarer
Postat av: Daniel

Coolt :)

Verkar väldigt intressant!

2012-03-23 @ 06:40:11
URL: http://physis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback