Operationsdags!

Publicerat: 2012-03-22 Kl: 06:38:13 | I kategori: Min dag

Äntligen morgon!!
Nu är de två dagarna här! Har varit uppe sen ottan, för att snart bege mig till operation.
Har höga förväntningar av dessa dagar och det ska bli så kul att se om dom lever upp till det. Har som nämnt tidigare, att jag är väldigt intresserad av just operation men även anestesi.
Ska studera dom som bara den idag!!
Dagen igår på IVA var precis lika lärorik, men av helt andra förhållanden. Dagen igår var mycket givande men betydligt tyngre och mer etikst lagd. Roligt att se hur dom behandlar alla typer av situationer. Är som sagt mycket imponerad av arbetet där och ett stort intresse har även fötts där... hm...blir till att fundera på detta :)
Nehe, dags för sista klunkarna av morgonkaffet och ge mig iväg!!
Wiiiiiii :)
Ha en härlig dag!
Kram
Nu kör vi!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback