VilodageN

Publicerat: 2012-03-18 Kl: 22:45:00 | I kategori: Min dag

God kväll mina kära. Idag har det verkligen varit en riktig vilodag för mig. Har varit slö och seg hela dagen lång. Skönt att man kan vara det, om man vet att man är ledig imorgon med.
Har städat samtidigt som vinterstudion var på. Både slalom och jaktstarten följdes. Stort grattis till Myhrer, både till dagens seger och vinnare av totala världscupen i slalom! BRA JOBBAT. Var ju riktigt spännande med tanke på alla förhandsfavoriter som åkte ur.
Annars har jag fixat lite här hemma, lagat mat och bakat frallor, pluggade inte som jag skulle (äh, är det helg så är det!), och avslutade dagen med ett lugnt (!!!!) löppass. Mycket kortare än jag hade tänkt, men i ett behagligt tempo som gav mig massa kraft efteråt.
Det har varit en bra helg, och nu väntar en jätterolig vecka!! Massa spännande har jag att se fram emot!
Hoppas att ni också har en skön vecka som väntar.
Kram!
Alltså, JAG ÄLSKAR SMAKSATT KESELLA!
Vanilj har länge varit en favorit, men Hallon är AMAZING!
Gott med frukt/ bär, som den är, som mellanmål eller bara typ hela tiden :)
Jag befaller er att testa ni som ej har gjort det!
Kommentarer
Postat av: SysterMalin

Även fast jag äter laktosfritt. så funkar denna faktiskt bra! Prova er fram för ni som är det också!

2012-03-18 @ 22:54:46
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fröken livsnjutare! Jag håller med och funkar på mig också trots laktosfritt annars.

2012-03-19 @ 21:51:31
Postat av: Anonym

Fröken livsnjutare! Jag håller med och funkar på mig också trots laktosfritt annars.

2012-03-19 @ 21:52:46
Postat av: SysterMalin

haha! Ja, jag är en sann livsnjutare :) Det tycker jag att man ska vara. Vet fler som äter laktosfritt som kan äta dom. Likaså yoghurt, speciellt turkisk och grekisk. Tur det, för det är ju också himla fint!

2012-03-19 @ 22:12:15
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback