"Fredag?"

Publicerat: 2012-03-07 Kl: 22:51:20 | I kategori: Min dag

Idag har jag haft en mysig fredagskänsla hela dagen. Kanske inte så konstigt med tanke på att det var sista dagen idag innan 5 lediga dagar väntar på mig!
Det var en mycket givande dag på skolan idag. Karriärsdagen var verkligen kanon.
Umgicks med mysiga Johanna , vi ska ju jobba tillsammans på KAVA i sommar. Det kommer bli jättebra tror jag.
Började med en väldigt inspirerande föreläsning av Philip Sandberg - mycket begåvad och framgångsrik entreprenör, från företaget Tamam. Blev så sugen på att starta nått. Vet inte vad men nått. Får väl se vad det blir i framtiden. Han bevisade i alla fall att allt är möjligt!! Så länge man har en ide och brinner för det man vill göra.
Vidare följt av en supergod lunch med kyckling i sås av fetaost, ruccola, vitlök och soltorkad tomat med stekt potatis. Alltså? Godare :)
Resten av eftermiddagen kunde man besöka olika företag som representerades. Vi fastnade mest hos ambulans.. det är jag mycket intresserad av. Det blev jag redan i somras när jag jobbade på akuten.
Verkar så spännande och roligt jobb. Vi får väl se..
Ikväll har jag varit ute på ett långpass löpning, packat och fixat inför imorgon. Då jag åker HEM. Längtar så!!
Kl. 07.06 går tåget, så det är dags att sova nu tänkte jag. Ska ju slänga ihop någon trevlig matsäck i morgon bitti med tänkte jag.
Grattis till Ekholms brons, otroligt duktig idrottskvinna. Likaså Bergman.. den rackarn som snart ska bli pappa med. Kul att det går så bra för skyttelandslaget nu!!
Sov gott kamrater!
Kram

Fina Johanna, min blivande kollega! Snart kirurgsystrar! Wohoooo!!
Kommentarer
Postat av: Petra

Ha det nu fantastiskt hemma i norr MEN kom snart tillbaka!!!! Puss & kram

2012-03-08 @ 11:46:17
Postat av: SysterMalin

Det ska jag! Och lovar, snart tillbaka och då är det ännu närmare Prag!! Ha det fint i helgen du med! Puss o kram

2012-03-08 @ 16:04:48
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback