Film-mys-gråt på tåget

Publicerat: 2012-03-12 Kl: 21:01:52 | I kategori: Min dag

Här kommer ett litet filmtips om ni inte redan sett den: "Allt för min syster".
Har precis sett den och VILKEN FILM! Tårarna sprutade hej vilt, kunde inte alls hjälpa det. Full kupé med både passagerare åt alla håll samt passerade förbi mig. Gemensamt för dem alla var deras något förvånade blick...
MEN JA, jag gråter..! Ser ju en sjukt bra och gripande film ju!!
Det var ju ett tag sen den kom, men det har inte blivit av att jag sett den. Rekommenderar den starkt!
Fast se den helst själv. Är något svullen, snorig och rödsprängd i ögonen nu..
Förkyld? Nej, har bara kikat på en film, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback