Blåsippor ut i backarna står

Publicerat: 2012-03-26 Kl: 09:53:29 | I kategori: Min dag

Hej hopp mina vänner!
Så underbart det är med vår och värme?!
Igår jobbade jag extra på akuten. Vi hade en rätt så bra kväll, kul att arbeta med sina härliga kollegor man har där! Samt att det är full fart som jag älskar!
Nu börjar det verkligen dra ihop sig till vår Prag semester! Bara 2 dagar kvar nu!
Ikväll är det dags för praktik igen, ett kvällspass. Sitter och pluggar lite nu, jag har även slutbedömning av praktiken nu i eftermiddag.
Tänk att snart 9 veckor har gått..galet hur tiden rusar förbi! Har i alla fall skrivit en liten uppsats som jag ska redovisa samt bli bedömd igen av min handledare, universitets adjunkt samt huvudhandledaren. Denna gång krävs det lite mer, samt att jag får mitt betyg. Så håll tummarna är ni snälla!
Sakta med säkert närmar sig juni och min examen....!
Ha en härlig dag ni!
Bjuder på mysiga bilder (enligt mig) från en promenad igår:
Välkommen våren!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback