Yoga&jordgubbar

Publicerat: 2012-06-12 Kl: 21:49:20 | I kategori: Min dag

God kväll vänner!
Dag två på nya jobbet, dagspass, vilket medför rätt så många andra arbetsuppgifter i alla fall på en kirurgavdelning. Äh, får väl kläm på det lagom när sommaren är slut :)
Jobbar ju helt under egen legitimation nu, ingen som kollar när man blandar läkemedel eller så. Gäller att lita på sig själv minst sagt.
Ikväll tog jag mig iväg, helt oplanerat, på ett bodybalance pass (Yoga/plitates inspirerat). Jag var instruktör i det för några år sedan, men sedan jag slutade har det tyvärr inte blivit lika mycket. Har ju fått stretchningen via dansen och föreställningarna tidigare. Kände att det var lämpligt att sträcka ut musklerna lite. Kom på hur mycket jag älskar den träningen och hur mycket jag saknat det. Måste göra nått åt det :)
På vägen hem köpte jag jordgubbar, har snart tryckt en liter efter middagen. Borde ha börjat packa inför flytten, orkade jag? No. "Får packa dubbelt så mycket imorgon.." Knappt 3 veckor kvar! Wiiihooo!
Kram
Kommentarer
Postat av: felicia

sv: tack =D



aha, men då kan jag ju sluta leta.. någon yoghurt med massa socker är jag ju inte intresserad av :P

2012-06-12 @ 22:07:29
URL: http://tkhl.wordpress.com
Postat av: SysterMalin

Men den finns som naturell med :)

2012-06-12 @ 22:10:00
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh älskar jordgubbssäsongen!



Svar: Vad kul att du också instruerat. Varför gör du inte det längre? Har säjlv varit sugen på att gå BB-utbildningen. Jag har lincens i BP också men pga heltidsjobb hinner jag bara med en fast klass i veckan och valde då cykel.


Svar: Jordgubbar, löööv it!
Känner att det blev för mycket, då jag håller på mycket med dans också, musikaler. Hade föreställningar och rep i veckorna, samt mycket i skolan. Fanns ingen egentid, eller tid till träning, så då fick det vara så ett tag kände jag. Börjar att bli lite sugen igen dock.
BP verkar så kul med! Härligt att du har licensen, då kan du ju alltid ta upp det igen om du vill. Cykel måste vara grymt?!
Är du sugen och hinner, kan jag VARMT rekommendera BB!
SysterMalin

2012-06-13 @ 09:28:29
URL: http://engnuttasocker.blogg.se/
Postat av: mamma

Tittar på de fina bilderna från examen, de var trevligt att få ett ansikte på alla dina vänner. Härligt att få dela den stora dagen med dej, jag älskar dej!!!Kram mamma

Svar: Älskade mamma! Det var underbart när ni var här!! Puss och kram
SysterMalin

2012-06-13 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback