Välkommen efterlängtade helg!

Publicerat: 2012-06-01 Kl: 09:21:02 | I kategori: Min dag

God Morgon vänner!
Är på plats i Stockholm och hos min fina Mona. Sovit som ett barn innan julafton. Typ vaknat varannan timme. Börjar sakta men säkert bildas till en liten nervhög. Så här har det aldrig varit innan något lopp.
Imorgon smäller det!! Vädret då? SPÖREGN. Trevligt. Jaja, bättre än strålande sol i alla fall!
Idag är det mycket roligt som händer. Ska snart plocka upp pappsen som kommer med tåget, sen hänger vi på marathon-mässan, hämtar nummerlappen, käkar pasta och bara myser i Stockholm. Äter mer än vanligt idag, för att ha så mycket energi i kroppen som möjligt. Det kommer jag att behöva!
Har sett fram emot denna helg SÅ länge och nu är den äntligen här.
Hoppas ni hittar på trevligheter helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh vad spännande! Hejar på och följer er här nere i Skåne.

Hoppas pappa är bättre!

Ta lite roliga bilder så jag får se lite :)

2012-06-01 @ 09:49:09
Postat av: SysterMalin

Jaaa! Ska bli så kul, men som sagt en hel flock med fjärilar i min mage :)

Tar lite bilder och lägger ut! Pappa mår mycket bättre, har varit på några laserbehandlingar nu- håll tummarna nu för att vaden håller!

Saknar dig gumman! Hoppas helgen blir bra på KAVA. Pusssssss

2012-06-01 @ 10:15:42
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: EmelieEv

Hej!

Önskar dig ett STORT Lycka till imorgon! :)

Hoppas helgen blir härlig!

Kram

2012-06-01 @ 10:24:27
Postat av: Malouisen

Lustigt att jag hittade hit just nu. Sitter nämligen på ett tåg på väg mot Sthlm och marathon från Skåne :-) Börjar också känna det där härliga pirret i magen, någonstans där bland alla kolhydrater jag tryckt och fortf trycker i mig. Ha en riktigt go tur imorgon och kör hårt!

2012-06-01 @ 10:37:24
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Vilken mysig blogg och håller tummarna för dig imorgon :)

2012-06-01 @ 10:42:34
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Elin - Mamma till My född - 11

Spännande! :D Ha en kanon bra fredag och ladda ordentligt!



Kram

2012-06-01 @ 12:59:01
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag ska hålla mina tummar för pappas vad och för min Malin.

Saknar dig också! Men nästa vecka ses vi igen för en massa storartade händelser :) Puss & kram till dig!

2012-06-01 @ 13:03:35
Postat av: SysterMalin

Emelie Ev. & Elin: Tack så mycket tjejer!! Det behöver jag!! kram



Malouisen: Skämtar du? Va roligt och vilket sammanträffande. Är glad att du hittade hit!! Återkom sen och berätta hur det gick för dig, det vill jag veta. ÄR OCKSÅ LESS PÅ ATT KÄKA NU :) Önskar dig lycka till och hoppas du får en fin helg i Sthlm! Vi hörs!!



Cherie: TACK snälla! Hoppas du har en bra helg och kväll!

2012-06-01 @ 21:50:30
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback