En snabbis!

Publicerat: 2012-06-04 Kl: 10:06:07 | I kategori: Min dag

HEJJJJ!
Som jag höll på att blogga igår. Det gick inte alls. Inget rgistrerades, datorn hakade upp sig, saker försvann... Tänkte ju sitta på tåget och pyssla med det. Men icke. Men HEJ!
Nu är jag tillbaka i Skåne igen! Lämnat en fantastisk helg bakom mig.
Med loppet i ryggen, medaljen i handen och  nytt PB registrerat samt lite distans och eftertanke konstarerar jag att det var en alldeles perfekt dag!

Avslutade dagarna perfekt med middag på Vapiano med Mona och Anna igår. Blev god pasta med en gudomlig cheescake till efterrätt. Fina grejer.
Sitter nu och förbereder mig inför min slutbedömning, idag ska jag bedömas på min praktik. Det är det ALLRA sista nu. Tror det ska gå bra..
Mamma och pappa sitter även  i bilen från Östersund på väg hit. Mycket som ska fixas inför torsdag :)
Återigen tack för alla fina kommentarer! Ska svara på era rara kommentarer ikväll.
Hoppas ni har haft en bra helg och en bra start på denna veckan!
Blev lite snabbt det här, men ett livstecken i alla fall :) Hör av mig mer sen.
KRAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback