Sovmorgon, lediga dag och blåbärsgröt

Publicerat: 2012-06-15 Kl: 10:51:04 | I kategori: Min dag

Härligt med Fredag hörni! För mig innebär det just idag - LEDIGHET. Skönt! Var längesedan jag längtade så länge efter en dag som denna.. Många nya intryck och hårt jobb minst sagt under veckan.
Tillät mig att sova ut ordentligt (känner mig redan som en ny människa) och blev sugen på blåbärsgröt när jag vaknade! Det var verkligen längesedan, åt det när jag bodde i Åre rätt så ofta. Smakade underbart såklart!
Ska snart in och skriva på lägenhetskontraktet. Är bara 2 veckor kvar nu.
Sedan ska jag bara ha en skön Malin dag. Planerar goda inköp för kvällens middag, någon form av träning, färga håret, fika med en kompis.. Ja ni vet, sånt man känner att man fyller på energi av. Jag försöker vara noga med att känna efter hur man känner och avsäga mig saker om det blir för mycket och bara skapar onödig stress. 
Hoppas ni får en härlig Fredag- hela dagen lång!
KRAM

Blåbärsgröt:
1 dl fiberhavregryn
2 dl vatten
1 dl frysta blåbär
salt
Jag hade björnbär, jordgubbar och hackade pecannötter på min. Kaffe och kokt ägg till. Så fint. BRA START!


 
 
 
Kommentarer
Postat av: Sanna

Mums vad gott det är med blåbär! Jag läste för övrigt i nya numret av Fitness och Hälsa att blåbär hjälper kroppen att återhämta sig efter ett tufft träningspass. Gott OCH bra med andra ord :)

2012-06-16 @ 08:30:51
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Malin- SysterMalin

Ja blåbär är verkligen ett superbär. Den bär på många bra kvaliteter, och som du säger så himla gott! Ha en trevlig helg Sanna!

2012-06-16 @ 10:05:29
URL: http://systermalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback