Snart är den min!

Publicerat: 2012-06-28 Kl: 17:47:55 | I kategori: Min dag

Hej vänner!
Dagarna bara flyger iväg för mig. Mycket jobb, men framför allt mycket med helgen, för då är det dags att FLYTTA. Jipiiieeee! (Eller egentligen ligger det högst olämpligt just nu, känner ett enormt behov av att sova ut och vila upp mig nu på min lediga helg, men samtidigt ska det bli skönt att göra ett ryck och få allt på plats. 
Tänk, då får ni följa med hem till min nya bostad :)
Har haft två jättebra dagar nu på jobbet (jodå, visst går det upp och ner. Minst sagt, haha!) trots lite sömn.. Sista gången bredvid imorgon, på måndag är det all alone. Nästan...tur att jag har så fina kollegor runt mig!
 
Igår var jag på en kanonmiddag hemma hos Åsa, i hennes hus (läs: palats. Otroligt fint!)
Båda Åsa och Zara är personer som man inte behöver träffa så ofta, fast när man väl gör det så är det precis som man setts igår. Man fortsätter där man pratade sist ungefär. Visst är det underbart? DET är vänner.
Fantastisk mat och efterrätt... ja vi hade det verkligen toppen hela kvällen.
Nu ska jag iväg på besiktning av min nya lägenhet. Och får nyklarna. 
Imorgon är det dags för sommarfest på jobbet!! Ska bli så kul!
Hoppas solen skiner på er, äntligen har den visat sig i skåne idag. Hann njuta lite nu efter jag slutat.
Kram
Kommentarer
Postat av: Zara

Ska bli rolig att se din lägenheten sen!! Kram

Svar: Ja!! Ska bjuda hem er på en riktigt mysigKväll igen! Trevlig helg finis! Kram
SysterMalin

2012-06-28 @ 23:41:20
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback