REDO

Publicerat: 2012-06-06 Kl: 23:00:43 | I kategori: Min dag

Nu är det nog så gott som klart. Maten är färdig, det är dukat och grett. Nu ska jag väl själv börja locka fram känslorna och förstå att det är dags imorgon. Det hade aldrig blivit så bra utan mina fina föräldrars hjälp.
Middagen som vi i all hast kom på blev från pizzerian :)
Längtar efter att få dela denna dagen med mina vänner och familj!!
(Jag vet att det har blivit mycket skrivande om maran och examen, i princip har inläggen bara handlat om det... men det är liksom det som mitt varit mitt stora mål. Kommer mer och annat sen!)
Det är en stor dag som väntar. En dag som jag har väntat på i 3 år.
Stor kram
Kommentarer
Postat av: Edith

Stort Grattis Malin och Lycka till,,,,,Kram från oss Edit och Isak

2012-06-07 @ 07:23:50
Postat av: SysterMalin

TACK Edith!! Många kramar tillbaka!!

2012-06-09 @ 12:12:27
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback