Grattis till mig!

Publicerat: 2012-06-15 Kl: 16:06:50 | I kategori: Min dag

....För nu är lägenheten MIN
Kontraktet skrevs idag. Får äntligen, äntligen, äntligen snart flytta in!
Efter mötet blev jag enormt sugen på att spana på ny inredning... så vi flöt omkring och planerade och kikade på allt fint. Ska nog bo in mig lite först, sen är det ju så kul att handla lite nytt.
God skinka och spenatpasta till lunch, jordgubbar till efterrätt. Mellanlandar hemma nu med stor kaffe, sen är det minsann spinningpass om en timme. Var längesedan nu, blev lite sugen på det.
Bara gör det jag känner för idag.
En av de allra bästa sakerna med att vara klar som student är att när man är ledig så är man LEDIG. När man jobbat klart sitt pass så är man LEDIG. Inget som ska läsas, skrivas eller förberedas. Fint de!
Håller tummarna inför fotbollen ikväll!!!! 
Kram





Kommentarer
Postat av: Karro

Å vad kul, grattis till lägenheten!
Ja heja Sverige, tycker de förtjänar att vinna.

2012-06-15 @ 21:33:56
URL: http://Livskraft1.blogspot.com
Postat av: Malin- SysterMalin

Tack så mycket, känns så kul! Men va tråkigt med fotbollen...nu är vi ute! Himla trist... "Vi vann ju i alla fall eurovision" som kompis skrev på facebook igår. Ja, man får vara glad för det lilla :) Ha en fin helg!

2012-06-16 @ 10:07:36
URL: http://systermalin.blogg.se
Postat av: Katarina

STORT grattis! Och det gick ju inte så bra för Sverige, men mannen och jag pratar fortfarande. Troligen för att jag är en mycket bättre förlorare. ;)

Svar: Tack så mycket!!Haha, det var ju för väl det. Dumt att förstöra familjefriden :)
SysterMalin

2012-06-16 @ 10:56:48
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback