Ett bra missförstånd

Publicerat: 2012-06-25 Kl: 13:25:04 | I kategori: Min dag

Känslan av att tro att man ska upp klockan 05.15, men istället kommer på att man tittat fel på sitt schema och istället kan ta sovmorgon till 09.30 den är fin den. Mycket fin.
Börjar inte förrän 14 idag. Sista veckan som jag går bredvid, om en vecka börjar jag på riktigt. Då är jag själv. Står på egna ben. Usch.. en dag i taget!
 
Ska villigt erkänna att jag minsann hade en otrevlig söndagsångest igår. Trivs jättebra på jobbet, men skulle kunna betala högt för att vara lite ledig. Lite semester hade jag mått så bra av. Egentligen är det inte lika synd om mig, som för mina fd. kursare.
Jag har rest under utbildningen Gran Canaria, Boston, New York, Prag, Grekland...samt Stockholm och Östersund flera gånger. Men ändå ingen sammanhängd semster på flera veckor... så man hinner varva ner på riktigt. Fast just nu skulle en vecka vara helt underbart.
Jaja, bara att bita ihop och ta till vara på sina lediga dagar istället.
Kram till er alla vänner!
Ha en härlig måndag!!
 
 
Kommentarer
Postat av: Daniel Vilhelmsson

Sovmorgon är underbart :)
Du kommer stå stadigt! Du klarade utbildningen och har utvecklats mycket sedan dess... Själv lyssnar jag på regnet och läser en biografi... Funderar på en helg i rom...

Svar: Tack vännen. Du är lika snäll som vanligt. Jo, jag kan väl mer än jag tror, det kanske är det att lära sig att prioritera och sånt.. Låter mysigt! Vill höra allt om din spännande semester! Rom, ja så jäkla fint det hade varit!! kram
SysterMalin

2012-06-25 @ 13:56:50
URL: http://physis.se
Postat av: Karoline

Det är ju alldeles underbart när man kommer på att man har sovmorgon. Kommer gå jätte bra när du jobbar ensam!
kram

Svar: Ja visst är det...! Brukar aldrig ha problem med att somna om, är ju världens lyx att krypa ner tillbaka i den varma sängen :) Tusen tack för de fina orden. Jag hoppas det!! Kram kram
SysterMalin

2012-06-25 @ 14:59:36
URL: http://livskraft1.blogspot.com/
Postat av: Malin

Den känslan känns igen! (Är också syster Malin :))Så härlig! Lycka till när du börjar gå själv, det kommer säkert gå toppen även om jag förstår din nervositet, den hör till! Och man har ju alltid kolleger att fråga, det gör jag fortfarande titt som tätt fastän jag varit färdig syrra sen 2005 :)

Svar: Är det sant? Roligt!! Gullig du är som skriver så motiverande. Jo..det brukar ju höra till med att vara nervös och otillräcklig. Är ju så mycket nytt..nya sjukdomar, nya symtom..ja du vet ju precis vad jag menar. Vart jobbar du? Som du säger, egentligen är man ju aldrig själv. Har fantastiska kollegor som kommer ihåg hur det är, så det lugnar mig lite. Hoppas att du mår bra Malin!!
SysterMalin

2012-06-25 @ 17:07:08
Postat av: Sanna

Det är en härlig känsla! Jag gjorde dock motsatsen härom dagen när jag trodde det var lördag och så var det måndag...

Svar: Ojdå. Det var en annan variant det minsann ;) Hoppas att det slutade bra i alla fall!
SysterMalin

2012-06-26 @ 20:49:43
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback