Dan före dan före DAN!

Publicerat: 2012-06-05 Kl: 21:10:00 | I kategori: Min dag

Idag gick det verkligen upp för mig. Jag är sjuksköterska nu. En väldigt härlig förmiddag i skolan idag där det hölls en fin föreläsning om vår resa mot målet. Det bjöds till min förvåning på "riktigt" fika, i form av en liten brödbuffe. Tänkte mig mer någon torr osthalva som vi fått innan, men nu var det andra grejer. Kunde vi väl vara värda!
Skrev ut mina betyg, min C-uppsats samt ansökan om examensbevis. Man måste nu mera ansöka om sin kandidatexamen...
Jag ändrade mig även i sista stund med att köpa en ny examensklänning...! Haha, dessa kläder alltså. Men jag är sån att det måste säga klick. Och jag tror det gjorde det nu :)
Blev favvolunchen i stan och vi handlade även det sista till maten. Nu förbereder vi med det som går att förbereda.
Önskar bara att det inte regnar på torsdag...behöver inte vara sol, men inte regn. Är less på det nu :)
Kram
Sista orden och lyckoönskningar
Vårt "fina" fika...! Fina Johanna, vi som snart är kollegor!
Min favoriiiit sallad!!
Kommentarer
Postat av: Katarina

Och du måste vara i totalt lyckorus som fixat maran och syrra samma vecka :) Vilken insats!

Ja, vädret, skadan och magen.. Allt! Men så attans skönt!



Mina lår känns lite fortfarande. Första dagen var vidrig. Nu är det helt ok. Hade det inte varit för min fot som gör så sjukt ont att jag mår illa så hade jag kunnat köra en lätt jogg. Men som sagt, det var värt det.

Och grattis igen. Vilka hjältar vi var i lördags :D För det var vi!

2012-06-05 @ 21:56:42
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Vilken härlig känsla det måste vara :) Glömde fråga var det är du har pluggat. Tyckte jag läste någon stans att du bor i skåne (kan ha fel haha). Själv bor jag i NV skåne i Ängelholm :)

2012-06-05 @ 21:58:52
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Vilken härlig känsla det måste vara :) Glömde fråga var det är du har pluggat. Tyckte jag läste någon stans att du bor i skåne (kan ha fel haha). Själv bor jag i NV skåne i Ängelholm :)

2012-06-05 @ 21:59:04
URL: http://mammacherie.se
Postat av: SysterMalin

Katarina: Ja, det är jag verkligen. Är LITE mycket som händer på samma gång. Har även lite syra kvar i benen, men det börjar också slåppa. Förra året började jag nog springa för tidigt. Kände mig pigg, men blev lite småskadad sen, kroppen hade nog inte lökt helt.

Jag är glad att man var med om det där vädret - INGET KAN JU BLI SÄMRE ÄN DET. Klarar man 42 km i vidrigt väder, så klarar man nog det mesta :) Sanna hjältar!!



Cherie: Jasså bor du också i Skåne! Jag med, i Kristianstad. Men jag kommer från Östersund. Jag läser till sjuksköterska, tar examen imorgon :) Ha en fin dag!

2012-06-06 @ 10:58:07
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Svar: Okej, där bodde jag 2010 innan jag flyttade till Ängelholm :)

2012-06-08 @ 09:29:20
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback