Upp och hoppa!

Publicerat: 2012-07-04 Kl: 23:23:50 | I kategori: Träning & Motivation

Som de flesta gånger när man känner att latmasken är tröttheten (till skillnad mot utmattning, sömnbrist, stress osv..), går det oftast bra när man väl tagit sig till träningen. Och så även för mig idag.
När jag väl började kom jag igång snabbt och fick ett bra flyt ganska kvickt. Blev ett snabbdistans-pass, snittade 5 min/h- plus lite höjningar. Höll på sammanlagt en mil.
Var rätt så tagen av värmen, men kämpade på. Lång härlig stech efteråt. Det är något som jag försöker prioritera, sitta och töja ett tag :) Samt låter eftersvetten göra sitt..!
Blev omelette på skinka, tomat, ädelost och rödlök när jag kom hem. Samt en herrans massa jordgubbar och melon!
Härligt att ni också kör på, duktiga vi är!
Sov gott där ute!
Kram
 
För att få sina resultat får man jobba lite. Det ska kännas att man tränat!
Kommentarer
Postat av: Daniel Vilhelmsson

Jordgubbar och melon är kanon en varm skön kväll som denna =)

Svar: Eller hur! Ska för övrligt ringa om det där imorgon, fick inte tag i dom idag. Hoppas du har det bra! kram
SysterMalin

2012-07-04 @ 23:40:23
URL: http://physis.se
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Åh så duktig du är! Och vad gott med jordgubbar, måste nog själv handla hem några tills imorgon när vi firar att sambon går på semester och pappaledighet i 8 veckor :)

Svar: Åh, grattis! Skönt att ha honom hemma så länge!! Vad mycket ni kan mysa! :)
SysterMalin

2012-07-05 @ 08:13:31
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Katarina

Underbart!
Och man känner skillnad på lathet och annan trötthet.
Ha en bra dag!

Svar: Visst gör man. Velande hit och velande dit. Bara kör :)Önskar dig detsamma!!
SysterMalin

2012-07-05 @ 10:23:21
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Västgötskan

Ooops, min kommentar hamnade visst på inlägget nedanför... Ja ja, du förstod nog svaret ändå (?) ;-)

Kram

Svar: Haha, det gjorde jag absolut! Är likadan själv :)Hoppas du haft en fin dag! kram
SysterMalin

2012-07-05 @ 11:12:56
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback