Tjejkväll på G

Publicerat: 2012-07-19 Kl: 18:26:22 | I kategori: Min dag

Hej på er!
Snart kommer min kära vän Lena hit och det vankas rejält med kvalitetstid. Då vi båda är glada för att unna oss saker, så brukar det inte snålas eller hållas igen på godsaker när vi ses :) 
Hon är minsann duktig som tränat innan. Själv tog jag mig en vilodag
Löppasset gick bra igår, ett intervallpass som hette duga. Sådär gött när det svider i både hjärta och ben!
 
Blir nog sushi till middag, största sannolikhet lite godis från Hemmakväll samt mina chokladbiscotti som är på G i ugnen nu. 
Jag är ledig imorgon, ska bli skönt! Men är inte alls lika trött som tidigare i veckan, då det varit lugnare på avdelningen. Skönt.
Hoppas att ni haft en skön dag.
Kram!
 
 
Kommentarer
Postat av: Katarina

Sushi är gudomligt! Jag levde på det (helt sant), varje lunch i nästan ett år... Hm ;)
Skönt att du är piggare.

Svar: VISST ÄR DET. Älskar det! Hade lätt också gjort det om jag hade möjlighet, men du vet hur det är med luncherna i vården (läs:måltidsuppehållet... samtidigt som man ska göra allt annat, samt en omöjlighet att lämna sjukhuset!)Tack, det känns lite bättre. Jag hoppas även detsamma för dig!!
SysterMalin

2012-07-19 @ 23:56:32
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Karoline

Verkligen vardagslyx!

Svar: None
SysterMalin

2012-07-20 @ 13:32:49
URL: http://livskraft1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback