Oledig lördag

Publicerat: 2012-07-07 Kl: 18:47:44 | I kategori: Min dag

Lördag! Helg! Wohoo! Ledig? Nej, nej. Jobbat både idag och imorgon kväll.
Men det blir väl vad man gör det till? Har bestämt mig för att det är lördagskänsla nu. Jag är ju faktiskt ledig nu.
Däckade när jag kom hem idag, slängde ihop en god pasta med det jag hittade i kylen när jag vaknade (skinka, vitlök, ädelost, rödlök, ruccola, creme fraiche, paprika och massa kryddor) några koppar kaffe (!!) så nu är jag redo för en (liten) utekväll med härliga vänner! Det är festival i stan minsann. Men först lite häng borta hos Matilda. 
Mår förvånansvärt bra i benen. Är mest trött. 
Nehe in i duschen och piffa till en trött sjuksköterska nu.
Hoppas ni får en skön kväll allihop!
Kram!
 
 
Kaffe och choklad gör väl vem som helst glad en lördag?!
 
Kommentarer
Postat av: Malin | Mamma - Träning - Mode

Hoppas du piggnar på dig vännen och orkar med en kväll ute med vännerna :) Här är det en trött Malin idag men det var det SÅ värt :)

KRAM!

Svar: Det gjorde jag vännen! Går ganska snabbt när man träffar sina vänner. Jasså, det blev hårt..? Såg att du träffat Freddan! Åh minns du Åre tiden..? Fy så kul vi hade!!
Ha en skön söndag!
KRAM
SysterMalin

2012-07-07 @ 19:56:04
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Camilla - Millasträning

Kaffe kan rädda dom flesta tillstånd;) Hoppas du har en bra kväll!

Svar: OM det kan :) Mitt enda beroende, som jag gärna har :)
SysterMalin

2012-07-08 @ 00:25:22
URL: http://millastraning.blogg.se
Postat av: Camilla

Och som svar på din fråga, japp jag är ledig:) Eller semester rättare sagt - så ja njuter av hela 5 lediga helger i rad (fast tre av dom är semester). Ren lyx!

Svar: NEHE? Skönt för dig!! Det tycker jag verkligen att du ska göra. Bara njut och gör saker som du mår bra av!!
SysterMalin

2012-07-08 @ 01:00:42
URL: http://millastraning.blogg.se
Postat av: Sanna

Choklad hör absolut helgen till :) Hoppas du haft en bra ledighet!

Svar: Visst gör det! Och kan även pigga upp en vardag med om det så skulle behövas :)Tyvärr jobbade jag hela helgen, men jag har haft det bra ändå!
Hoppas att du haft det bra!
SysterMalin

2012-07-08 @ 23:41:36
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback