Lite från helgen

Publicerat: 2012-07-08 Kl: 13:16:54 | I kategori: Min dag

Ögonblick från gårdagskvällen
 
 
Dagens frukost. Grekisk yoghurt med massa frukter och min müsli.
 
 
Slapp i solen nu innan kvällens jobb börjar
 
 
Dagens lunch
 
 
Naturskön promenad.
 
 
Kom på att jag inte visat er veckans händelse.. blev stucken av en elak insekt tidigare i veckan.
Detta var ett tag efter det lagt sig. Kunde knappt öppna ögat, och det rann hejvilt.. Var varit lite svullen undertill ett par dagar efter. Nu är ordningen återställd :)
 
Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Ser jätteskönt ut! Eller ja, förutom ögat då. Hemska kryp... Jag blev jagad av både flugor, blinning och bromsar på min löprunda idag. Bläää! :-P

Svar: Haha, ja förutom det då.. Nää vad dom där ska komma och förstöra när man är ute och springer! Vevar med armarna hejvilt när jag är i skogen ibland..måste se sjukt kul ut på håll :) Hoppas att löppasset gick bra för dig!!
SysterMalin

2012-07-08 @ 21:09:55
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com
Postat av: Tess

Mysigt!

Svar: :) Tack!
SysterMalin

2012-07-09 @ 08:05:50
URL: http://Theresiast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback