Ledig dag på stan

Publicerat: 2012-07-05 Kl: 18:33:26 | I kategori: Min dag

Ledig idag! Så skönt. Sovmorgon och långfrukost. Gjorde samtidigt en ny plåt med knäckebröd. Som nämnt tidigare förbrukas det varmt hos mig. 
Hann pyssla lite här hemma med. Alla har vi väl något skåp eller lådor där man slänger allt man inte vet vad man ska ha, eller är less på..? Jag har i alla fall. Men inte längre :) 
Sedan en efterlängtad träff med Challe och hennes bebis i magen. Vi hängde på stan med lunch samt strosade i butiker där jag hittade alldeles för mycket fint till mitt nya hem.. tur att jag glömde min plånbok. Hade blivit sparsamt denna månad annars :)
 
I skrivande stund har jag müsli på G i ugnen. Blev sugen på att göra egen. Tycker det mesta blir gott som man gör själv, istället för färdigproducerat. Kan lägga ut receptet sen, för de som känner sig intresserade. Hade hoppas på finväder, så man kunde bättra på brännan lite. Men icke, det är varmt dock. Fast ibland är det skönt om det är lite sämre, så man får lite vettigt gjort. 
Hoppas eran dag varit bra. 
Kram
 
Älskar lunch i stan med fina vänner. Dagens blev en kycklingsallad med tzatziki. Men hade sneglade hela tiden på Challes kladdkaka med daimglass....
Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Låter som du haft en super dag :) Jag har en garderob där allt åker in som jag inte har en aning om vad jag ska göra med men den ska jag ta tag i nu efter helgen :D

Svar: Tack fina du! Den var välkommen!Skönt att det finns fler :) Skönt att slänga in, men ännu skönare att reda upp det sen! Trevlig kväll!
SysterMalin

2012-07-05 @ 19:34:36
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Daniel V

Låter som en skönt avkopplande dag =)

Svar: Det var den. Lagom aktiv, det är skönt. Ibland. :)
SysterMalin

2012-07-05 @ 19:45:37
URL: http://physis.se
Postat av: Challe

Tack för igår! Och tack för att jag fick lite Malin energi :)

Kram

Svar: Tack själv. Och jag fick Challe-energi! Fint det du. Snart dags igen!KRAM
SysterMalin

2012-07-06 @ 06:29:14
URL: http://www.challekarlsson.blogg.se
Postat av: Malin-mamma och ssk.student

Skönt med lediga dagar! Låter som du hade en mysig dag :)

Svar: Tack du! Det hade jag. Slapp men skön dag :)
SysterMalin

2012-07-08 @ 10:05:47
URL: http://www.miilove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback