Återhämtning på mitt vis

Publicerat: 2012-07-15 Kl: 23:05:43 | I kategori: Min dag

Åh, va ni är fina. Både bloggläsare och mina vänner. Har fått oroliga samtal och peppande sms hela dagen.. till och med en present levererad till mig.. Kära nån! 
Vill bara säga att det är inte så farlig som det möjligen lät. Jag var bara ärlig och less helt enkelt. 
Tusen tack för omtanken!
 
 
Har haft en sån bra dag. Sovmorgon (yeyyyy!), god frukost, pysslat, bakat bröd, storhandlat och sprungit långpass.
Ett skönt pass på 14 km blev det. Syftet var behagligt och lugn fart, men jag höll ett högre tempo än jag brukar. Så jag körde på helt enkelt. Var härligt pigg efteråt. 
Ikväll har jag legat i soffan och läst en ny bok som Daniel kom med idag "Run" av Dean Karnazes. Kan prova mig på en liten recension sen :) 
(Är helt ny inom området av löparböcker. Aldrig läst nån i hela mitt liv!)
Så klart låg min favoritchoklad i boken som en liten överraskning. Fint!
Hoppas att ni har haft en bra söndag.
Stora kramar till fina ni!!!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback