10 km tävling ikväll!

Publicerat: 2012-07-06 Kl: 18:04:55 | I kategori: Träning & Motivation

Yes. Jag har bestämt mig. Jag springer loppet ikväll. Startskottet 10 km.
Har sovit fem timmar, varit vaken sedan 05, full fart på jobbet...Men, all in nu! 
Nu efter jobbet stack jag och en kompis och efteranmälde oss. Grundat väl med en macka från subway, fint de. Några koppar kaffe här hemma och nu är det dags att byta om. Hepp, hepp!
Starten går 19.20 - full fart mot målet!
Skänk en tanke så hörs vi senare ikväll!
Njut av Fredagen!!
Kram
 
 
Okej- ska bli!
Kommentarer
Postat av: challe

Lycka till ikväll! Vi ska ner en sväng på stan så vi står och hejar på dig någonstans i folkhopen :)

Kram

Svar: Såg ni mig..? Jag tittade mest ner i marken, försökte ha koll, men fokuserade mest på att ta mig runt. Hade inget bra lopp igår.. men det var ändå kul! Tack för senast!! Kram till min fina vän!
SysterMalin

2012-07-06 @ 18:11:15
URL: http://challekarlsson.blogg.se
Postat av: Malin

Lycka till! Det är ju så roligt att springa lopp! Nästa lopp för mig är midnattsloppet 18 augusti och jag längtar verkligen. Så lite avis på dig ;)

Svar: Tack snälla Malin!Jasså, det är ett lopp jag alltid velat springa. Verkar hur kul som helst! Har alltid krockat med något annat. Ska ta mig iväg någon gång. Snart dags ju :)
Trevlig helg!!
SysterMalin

2012-07-06 @ 18:48:55
Postat av: Västgötskan

Då bör du (snart) vara i mål. Håller tummarna att du är nöjd med resultatet! :-)


Svar: Tack kära du!! Var så där lagom nöjd! Ja du vet, man är väl aldrig nöjd som löpare :) Trevlig helg!
SysterMalin

2012-07-06 @ 20:08:39
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com
Postat av: Katarina

Klart du gör! Och kommer snart i mål. Lycka till!

Svar: Ja, man har svårt att hålla sig hemma! :) Tack Katarina!
SysterMalin

2012-07-06 @ 20:09:34
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Katarina

(Om du inte redan är i mål... Har uppenbarligen lite dålig koll på klockan ser jag)

2012-07-06 @ 20:10:18
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback