Lugn och mysig Söndag

Publicerat: 2012-01-29 Kl: 22:00:38 | I kategori: Min dag

Härlig långfika i eftermiddag med bästa och underbaraste Lena! Mycket minnen och mycket framtidsplaner :)
Svingod kycklingmacka, eller hur? Nej inte alls faktiskt. Men sällskapet var gott som vanligt!
Blev film under filt med "Water for Elephants" sen när jag kom hem. Andra gången jag ser den. SE DEN, om du inte sett den! Jättefin film. Skönt att slappa lite, för veckan blir lika lång och intensiv som denna.
Fast jag har lite trevligheter inbokade också. Det måste man så inte vardagen blir så tråkig!!
En sak jag minns mest från förra veckans föreläsningar, var ett citat. Och ett fint sätt att ha sin människosyn på. Alla har vi unika liv med olika innehåll.
"Människan är en berättelse".
Fint va?
Dags att hoppa i säng!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback