Ajaj..

Publicerat: 2012-01-31 Kl: 22:36:25 | I kategori: Min dag

God kväll!
Var som sagt en dag fylls av föreläsningar. I två veckor nu har vi haft fullt med infomation och kör hela dagar 9-16 med olika föreläsningar. Sedan väntar ju resten av terminen bara av praktik, med undantag av en massa tentor och uppsatser så klart.
Men på måndag är det dags i alla fall. Ska bli spännande. Har hört av tidigare studenter att den placeringen har varit givande och lärorik. Hoppas hoppas!
Blev en tur till gymmet sen för lite intervaller på bandet. Lite sliten i benen men det gick ok.
Hemma väntade ju nybakat bröd som jag slängde ihop innan jag stack. Jättegott fullkornsbröd med banan, kesella och kanel i. Kan jag rekommendera!
Tyvärr så mådde jag inte så bra när jag kom hem. Har ju slutat med laktosfritt. (Fick för mig att jag kanske inte var allergisk..men det är jag nog) Senaste veckorna har magen varit så uppblåst och spänd. Och nu ikväll har jag haft en grym buksmärta med illamående. Likadant i helgen. Får nog bli till att köra på laktosfritt i fortsättningen.
Ledig imorgon!!! Så fint, så fint!
Då åker även mina älskade föräldrar till Thailand... dom svikarna. Lämna oss andra här i kylan :) Nä, men hoppas verkligen ni får en kanonsemester!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback