Svåra beslut

Publicerat: 2012-02-22 Kl: 15:52:15 | I kategori: Min dag

Jodå, nu är det tunga och svåra beslut som pågår.
Det är ju nämligen dags för att köpa nya löparskor! Inget man bara gör sådär minsann. Det ska provas, kännas och funderas.
Har de senaste 3 åren kört på en modell Nike som jag älskar. Dom är fantastiska och har tagit mig genom ett antal lopp samt många träningstimmar. Säkert kort är ju att köra på årets modell även i år. Men jag är även sugen på att prova någon ny modell. Har ju hunnit med dom flesta under åren, Nike, Asics, Puma, Reebok, Adidas... men varken New Balance eller Saucony. Det är ju också två riktigt bra märken. Jag har provat ut några modeller som kändes riktigt bra, så nu återstår det "bara" att bestämma sig. Bekväma problem man har :)
För övrigt har det varit två tunga dagar på praktiken. Mycket av varje. Dels tragiska händelser och öden samt allmänt rörigt.. Men min handledare Emelie, verkar jättebra! Känner mig väldigt nöjd med henne efter dessa dagarna. Tror hon kommer att ge mig mycket. Känns kanon!
Har haft lite ont i höger fot/stor tå de senaste dagarna, så jag tar det lite lugnt med löpningen. Ikväll väntar istället Indoor walking med Challe.
Har haft HLR på förmiddagen och skolarbete på eftermiddagen. Skulle va skönt om man kunde ansdas ut lite.. men det kommer imorgon, för då är jag LEEEEEEEDIG! Tokledig skulle jag vilja säga, har inte planerat något så det ska bli så skönt!
Nu får jag packa och byta om innan det är dags att bege sig!
Kram!
Kommentarer
Postat av: Systeryster

Vilken fin blogg du har syster!

Låter underbart med nya löparskor, träning och ledighet!

Och att jobbet går bra är ju toppen :) Förstår att vissa dagar är tunga, men jag hoppas det är en hel del positiva dagar också. Är så stolt över dig <3

2012-02-22 @ 22:25:24
Postat av: SysterMalin

Tack systrami! Roligt att du hittat hit till kommentarerna nu då :) Ja, alltid kul med nya skor! Ska se till att bestämma mig bara...

Det går ju upp och ner, men det vet man ju om i detta yrket. Men det positiva överväger helt klart. JAG ÄR STOLT ÖVER DIG!!

Rings snart, puss

2012-02-23 @ 10:01:12
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback