Stockholm Marathon- 100 dagar kvar

Publicerat: 2012-02-23 Kl: 14:54:46 | I kategori: Träning & Motivation

Idag är det exakt 100 dagar kvar till Stockholm Marathon. Så det börjar "närma sig".. eller lite grann i alla fall! Längtar som bara den. Även fast jag kanske för ett år sprang mycket längre sträckor vid denna tiden.
Men nu har jag lite erfarenhet i benen, och ett roligt lopp att se fram emot.
Kan inte riktigt beskriva känslan som jag hade efteråt. Den var något som jag aldrig känt förut. Total glädje och stolthet över mig själv, samtidigt som man var lite less, trött, och "tom". Nästan på lite dåligt humör på samma gång... konstigt.
Men dagen efter var underbar, när man hade kunnat reflektera över loppet och gårdagen. Tillsammans med en vidrig stelhet och träningsvärk :)
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback